Valsts ieņēmumu dienests (VID) kā iestāde, kas nodrošina nodokļu, nodevu un citu obligāto maksājumu iekasēšanu, savā rīcībā esošo informāciju izmanto efektīvākai nodokļu iekasēšanai.
Gadu gaitā VID uzkrātās informācijas apjoms ir ievērojami audzis, turklāt jauni normatīvo aktu regulējumi veicina VID uzkrājamās informācijas apjoma pieaugumu. Šobrīd arvien vairāk datu – attēli un dokumenti – VID rīcībā no nāk failu veidā. Lai risinātu pieaugošo uzkrātās informācijas apjoma uzglabāšanas problēmas, VID informātikas jomas darbinieki jau ir apzinājuši dažādus risinājumus failu glabāšanai, kas šobrīd ir pieejami tirgū. Taču, lai apzinātu visus tirgū pieejamos risinājumus, mums būtu ļoti noderīgs nozares profesionāļu atbalsts.
Tādēļ rīt, 10. augustā, plkst. 13.00 aicinām IT tirgus dalībniekus uz nelielu sanāksmi (Prāta talku), lai noskaidrotu aktuālās tirgus tendences lielapjoma datu glabāšanas jomā. Prāta talkas laikā VID prezentēs esošo situāciju IT tirgus dalībniekiem, lai varētu noteiktā laika posmā sagaidīt priekšlikumus lielapjomu datu uzglabāšanas problēmas risinājumus.
Prāta talkas norises vieta: VID administratīvā ēka Talejas ielā 1, Rīgā, 1.stāva konferenču zālē (pa kreisi aiz apsardzes posteņa).
Plašāka informācija pieejama, sazinoties ar VID Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas vadītāju Dinu Dēricu – tālrunis 67120442, e-pasts dina.derica@vid.gov.lv. Plašāk VID mājas lapā.