Pagājušonedēļ Spotify paziņoja par plāniem tērēt neizpaužamu naudas summu, lai iegādātos Findaway – audiogrāmatu izveides un izplatīšanas kompāniju, kura ir nozīmīgs spēlētājs industrijā. Šis paziņojums, visticamāk, šķita loģisks jebkuram, kurš tuvu sekojis Spotify audio tirgus kustībām, taču tie kuri ne: Spotify vēlas būt vieta, kur tu klausies pilnīgi visus audio. Šis pirkums rada iespēju sasniegt šo mērķi.
Spotify tagad arī audiogrāmatu pasaulē
Spotify tagad spēlēs svarīgu lomu audiogrāmatu pasaulē – lielākās izdevniecības uzticas Findaway, lai izplatītu savu saturu mazumtirgotājiem, bibliotēkām un klausīšanās platformām. Atšķirībā no podraidēm (podcast), kuri var sekot līdzi RSS plūsmai, kur izplatīt savus šovus, audiogrāmatu izdevēji un autori parasti strādā kopā ar izplatītāju.
Ir arī svarīgi padomāt par kādu citu aspektu – Spotify kļūs par grāmatu pārdevēju. Ar Findaway savā pusē un audiogrāmatām kļūstot par prioritāti, Spotify, visticamāk, sāks tās pārdot savā aplikācijā.
Spotify nākotne
Skatoties nākotnē, izskatās, ka Spotify varētu piedāvāt dažāda veida abonamentus, kas ļautu abonamentiem lejupielādēt vienu audiogrāmatu mēnesī vai piedāvāt bezlimita audiogrāmatu plānu – gluži kā tās Zviedru sāncensis Storytel.